Preguntes més freqüents

Vols aprendre més? Trobeu ací les preguntes més freqüents sobre BiciMislata.

Registre

Com puc registrar-me?

Et pots registrar a nextbike de la següent forma:

  1. Fes el pagament de l’abonament en les installacions
  2. Acudeix al Centre Jove del Mercat o al Centre Jove Turia amb DNI original y fotocòpia del mateix, punt del menor com
    del pare/mare/tutor i emplena un formulari de registre per a joves de 14+ (els formularis seran facilitats en el Centre Jove).
  3. Un empleat t’assessorarà en la creació del compte i validarà el formulari d’autorització.
  4. Rebràs el PIN d’accés de 6 dígits per al teu compte de lcient a través d’un SMS en el teu teléfon móbil.
  5. Ara has de verificar el teu compte. Per a fer això, inicia sessió en el teu compte de client a través del lloc web www.bicimislata.mibisivalencia.es o l’aplicació nextbike by TIER.
  6. Després de verificar el teu compte, Nextbike activarà el teu compte i podràs començar

Compte de client

Què succeeix si el meu compte esta desactivat?

Si el teu compte ha sigut desactivat, posa’t en contacte amb l’atenció al client al: 662 36 01 85, o acudeix al Centre Jove Túria o Centre Jove el Mercat per a més informació.

Com puc canviar el meu número de telèfon?

Póngase en contacto con nuestro servicio de atención al cliente para cambiar su número de teléfono.

Lloga, aparca i torna

La devolució no s’ha completat. Què he de fer?

Per favor, informe a atenció al client, via app o al nostre telèfon directe. Anote el número de la bicicleta, la ubicació i el temps d’ús actual quan va voler tornar la mateixa.

Puc llogar més d’una bicicleta amb un sol compte?

No, el servei està limitat a una bicicleta per usuari.

Què succeeix si retorne la bicicleta fora de les estacions oficials?

Si retornes la bicicleta fora de la zona permesa, s’aplicarà una penalització.

Què faig si la meua bicicleta presenta defectes?

Els defectes de la bicicleta poden ser fàcilment reportats en l’APP. Per favor revisa si la bicicleta té defectes ABANS de llogar la bicicleta i informa’ns de qualsevol mal que la mateixa present, perquè puga ser reparada el més ràpid possible. Si ja has llogat la bicicleta i detectes una fallada, acaba el lloguer i crida a l’atenció al client.

Puc llogar la meua bicicleta en una ciutat i tornar-la en un altra?

Si, actualment disposem d’estacions oficials a València on pots llogar i tornar les bicicletes.

Puc aparcar la meua bicicleta durant el lloguer?

Sí pots. Has d’activar la MANERA PÀRQUING en l’APP (Botó “P”) i tancar el cadenat.
Per a continuar amb el viatge finalitza la MANERA PÀRQUING i el cadenat s’obrirà automàticament. El lloguer es queda actiu durant la MANERA PÀRQUING.

Com reconec una estació oficial?

Totes les estacions estan marcades en l’APP o en el lloc web amb marcadors grans (els marcadors xicotets indiquen bicicletes individuals). També hi ha senyals i terminals amb el logo del servei.

On puc tornar la bicicleta?

Torna la teua bicicleta en una estació oficial i tanca el cadenat Framelock. Pots consultar on es troben les estacions oficials en l’APP. Si tornes la bicicleta lluny de l’àrea permesa, s’aplicarà una penalització.

Les nostres bicicletes

Quina és la càrrega màxima de les bicicletes?

La càrrega màxima de les bicicletes és de 100 kg, dels quals un màxim de 5 kg poden ser transportats en la cistella.

Tarifes i condicions

Quant costa Bicimislata i quines tarifes hi ha disponibles?

BÀSIC ANUAL
12€/ANY
El temps d’ús permès amb aquest ABONAMENT es d’un MÀXIM de 30 minuts . Pots retirar i tornar la bicicleta tantes voltes com vullgues.

GENERAL ANUAL
El temps d’ús permès amb aquest ABONAMENT és d’un MÀXIM de 2 HORES.
Pots retirar i tornar la bicicleta tantes voltes
com vullgues.

Soci oficial: